Men tjenare gott folk!

Välkommen välkommen, nu har jag också skaffat mig en blogg. Det som lockade mig var att jag kände att jag kunde få skriva av mig lite. Kvällen idag har varit ganska lugn. Jonas kom hem ifrån Tallin så vi har poppat popcorn och mysat :) Bror min kommer över och äter hos oss imorrn. Sedan ska vi fara till han och kika på hockeyn och eventuellt sjunga singstar. Haha hur det nu ska gå, men jag lovar att jag kommer att briljera höhö. Modo matchen är jag lite nervös över faktiskt. De senaste gångerna jag sett dom spela så har det inte gått så bra och jag hoppas VERKLIGEN att dom vinner imorrn. Men det gör dom, den svackan dom är i nu tar dom sig ifrån,  det vet jag. Så KOM IGEN.

Tack för mig så länge så ser vi vad som kommer härnäst i systemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0