Söndag

Attans, modo förlora hemma igen.... Så tråkigt. Okej, dom var dålig och allt det här men jag tycker inte att man ska bua ut dom för det!!! Det är ju nu man ska visa att man hejar på Modo, uppmuntra istället för att göra det värre. Inte sant?

Annars hade jag skit kul igår. På dagen jobbade jag(kanske inte så kul) sedan vid sju åkte jag till syrran. Vi drack lite glögg och annat och tittade på filmer från när vi va små. Vi satt och skrattade så mycket åt vissa grejer att jag trodde att jag skulle dö haha. På filmen sitter syrran och sjunger med en gitarr för mig, och låten är jätte bra och hon har skrivit den själv :O. Jag blev alldeles chockad!! Den var hur bra som helst. It´s over hette den. Hon har texten kvar och allt. Kanske kan bli nåt stort av det.

Sen vid tolv åkte jag in till framnäs baren och träffade Jonas. Han var så söt, så glad att se mig:). Jag träffade även Angelica och co. Det var kul! Sen blev det Max och hemgång.

Imorgon är jag ledig och det känns så oerhört skönt. Jag hade tänkt att baba lite och bara ha det skönt. Har ganska lugn vecka inte så mycket inplanerat. Förutom onsdag då det blir fest eftersom Ida fyller år :). Och även lill Bettan blir stor då:)

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Marina

haha vad roligt med såna filmer :D det enda jag kommer ihåg från filmer när vi var små är "nej marina" "marina, du står ivägen" "marina sluta" osv. :P Jag verkar ha varit en pain in the ass!

2008-12-14 @ 22:09:34
URL: http://annalovisamarina.blogg.se/
Postat av: ida

håller med det du skrev om modo !



Ja det ska bli så roligt på onsdag :) PARTY PARTY!

2008-12-14 @ 22:31:14
URL: http://idaaemila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0