Tisdag

Jag skäms så otroligt mycket när jag tittar på elitseriens tabell just nu. Modo ligger sist, hör ni? SIST?! Jag fattar ingeting längre, och jag hoppas verkligen att dom skärper sig nu. Jag tycker dom ska plocka bort Harri, dom behöver en ny tränare. Jag står fortfarande fast vid att dom gjorde rätt att plocka bort Krizan, för sen han stack så spelar dom iallafall bättre. Nu såg jag inte matchen som var ikväll, men i söndags spelade dom bra. Ja, men ändå har jag en känsla av att dom ska klara av det. Det känns bara så konstigt att man kanske ska få börja fara på kvalmatcher istället för slutspelsmatcher haha hoppas inte det kommer att hända.

Jag har jobbat ikväll, ett till halv tio. Jag är inte speciellt trött så det kommer nog att bli en sen kväll, ser framemot imorgon :) Kommer att bli riktigt roligt. Jag har inte funderat på något nyårslöfte, men det kommer nog ett imorgon :P


Nu ska jag gå. Gott nytt år allihopa, ifall jag inte skriver något imorgon. Hoppas ni får en kanon kväll.

Förresten roligt att du kommenterar syrran, nu väntar jag bara på din blogg hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fundera på det? Men vad ska trökiga jag skriva om. Såg filmen ikväll. Oh, vilken fin film....vad romantisk!! Ha det gött och ha ett gott nytt år!!Kram!

2008-12-30 @ 22:18:17
Postat av: Maria

Men fyfan! Sist:( Nu måste det fan hända något, att sparka rindell skulle alltid vara en början.

2008-12-31 @ 02:27:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0