Tisdag

Hej igen! Idag har jag fått sova ut och det var så himla sjönt! For på skolan, lyssnade på en föreläsning sen for jag hem. For en sväng på graven och kikade om stenen var färdig, men den hade inte blivit klar. Våran bouppteckningsgubbe sa att den kan bli klar till våren och det känns så länge... Jag hade inget ljus med mig på graven, ljuset som syrran hade tänt där i fredags var fortfarande tänt så det hade inte behövts.

Har varit hos syrran en sväng idag också och hälsat på och surrat lite. Egentligen skulle jag göra etik och livsfrågor uppgiften ikväll, men jag gör den på skolan imorrn istället. Jag börjar halv ett imorgon, men jag ska klippa mig klockan nio så då har jag en massa dötid fram till halv ett som jag kan göra uppgiften plus gålite ärenden på stan. Jag ska köpa mascara och hårspray och även en locktång. Men jag vet inte om jag ska vänta med locktången till nästa vecka. Jag ska iallafall iförskaffa den innan nyår.

Jonas har eftermiddags hela veckan så jag ska hämta han i västanå vid tolv. Usch vad det känns kallt att gå ut i kalla bilen sen...Huvva.

Jag och Syster

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad pluggar du ? :D

2008-12-10 @ 23:35:45
URL: http://annalovisamarina.blogg.se/
Postat av: angie

vilken fin bild på er :)

2008-12-14 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0