Fredag - Goooooodis!

Nu sitter jag här och trycker i mig en godis påse som jag har varit och köpt. Jonas köpte nachos chips med tacodipp. Jag är inte så sugen på det känner jag, så då blir det en massa götta för mig. Känns som det var evigheter sen jag åt godis.

Imorrn blir det en rolig dag, först ska jag till syrran och grilla sen ska jag fara till Teresia i min klass. Hon fyller år imorrn så då har man blivit bjuden dit, sen är det utgång. Grattis till Teresia på hennes 22 årsdag i förskott :D Jag ser framemot det! Jonas jobbar hela helgen...:( Det är tråkigt... Jag vill att han ska följa med ut också... Veckan som kommer är hans sista lediga vecka, sedan börjar han med två skift. Förmiddag och eftermiddag varannan vecka och ledig varje helg.

Nu ska jag fara och skjutsa brorsan till syrran. Hörs och ses!

Ha en trevlig helg föresten :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Oh, vad bra du skrev så. Då blir det grillning då!! Vi hörs imorgon!!

2009-04-03 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0