Fredag - Tacos

Eftersom att det är min tur att laga mat idag satt jag och fundera vad jag skulle hitta på.... Då kom jag på att vi har inte ätit tacos på länge så det får det bli idag. Det ska bli göttigt.

Vilken slö dag jag har haft. Jag klev upp vid tio har mest bara gått runt i längeheten och inte gjort ett piss. Det är skönt det också. Eller jo,nu ljuger jag, jag har gjort halva social omsorgsuppgiften. Så då har jag inte allt på söndag. Det jag har kvar är att jag ska skriva en reflektion om psykiska störningar, typ. Jag håller på att läsa en bok nu på internet om en pojke som blev brutalt misshandlad av sin schizofrena mamma. Så hemskt.... Usch usch. Man vill bara hoppa in i boken och rädda den lilla pojken som är rädd, bara krama om honom. Synd att det inte går.

Jag och Jonas har inte planerat något speciellt denna helg, det känns så skönt. Man har jämt haft något planerat inför helgen men denna helg har varit planlös hehe. Solen gör att man vill göra en massa saker ändå, och bara för att man inte har något planerat så då blir man rastlös, haha. Jag har märkt att jag har lätt för att bli det.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det blir perfekt det!! ;D hoppas på det, har ni varit och kollat idag eller har han inte ringt än?

2009-04-24 @ 17:51:56
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0