Lördag - Grillning och fest

Varför känns det som fredag idag?

Jag klev upp tio idag, vilket resulterat att jag sovit tolv timmar tre nätter den här veckan. Snacka om att man är utvilad :) Det är skönt att sova,men jag tycker synd om Jonas som måste kliva upp fyra medans jag får ligga kvar. Stackare han gör det bra!

Idag har jag inte hunnit göra så mycket, har gjort bort lite läxa så man inte har så mycket imorgon.

Nu har jag pratat med Elisabeth litegrann i telefonen, eller litegrann en halvtimme minst haha :D

Klockan fem ska jag till syrran och grilla sedan blir det att fara till Teresia som sagt, vi hörs och ses!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Såg solstorm istället :)Ska se den idag istället :)

2009-04-04 @ 15:52:06
URL: http://idaaemilia.blogg.se/
Postat av: Maria

Ha så kul ikväll! :)

2009-04-04 @ 16:38:09
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0