Lördag - Idag blir det fest!

Jag hittade en rolig grej på en annan blogg som jag snodde. Har så lite att göra, Jonas är i stan och fixar och tiden går sakta. Bra sätt att fördriva tiden på

DU:

1. Hur lång är du?
- 165
2. Vad vill du bli när du bli stor?
- Jag vill må bra och vara frisk
3. Vad pluggar du?
- jag pluggar till undersköterska
4. Har du långt hår?
- Långt hår
5. Vilken hårfärg har du?
- Blond
6. Sko size?
- 38
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
- Vita

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop?
- nä
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
- BÅDA!
3. Hur många syskon har du?
- En bror och en syster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
- Tack för bingolotterna
5. Hur många ställen har du bott på?
- Jag har bott i Örnsköldsvik och Husum
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
- Jaa hahaha gissa vem? HAHA
7. Vilken familjemedlem är snällast?
- Svåra frågor för jag tycker alla är det
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
- För två veckor sen så åkte vi till London då var brorsan med
9. Hur gammal är din mamma?
- 60

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis?
- Torsdag
2. Hos vem sov du över senast?
- Hm, jag tror att det var när jag och Jonas hälsade på Malin och David i Umeå
3. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
- Nej
4. Vem har du varit kompis med längst?
- Jag tror det är Anna N har kännt henne sen vi var typ 5 år :)
5. Vem känner dig bäst?
- Jonas
6. Längsta tid du varit osams med en kompis?
- Vi slutade umgås i nian
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde?
- Jag vet inte.... Om hon frågade skulle jag sagt vad jag tyckt. Men inte bara säga det utan någon anledning
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
- Nää

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag?
- Nu såhär på morgon har jag svarta mjukisbyxor och en vit tröja
2. Har du bytt om idag?
- Nej
3. Favorittröja?
- Ingen aning
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ?
- Svårt
5. Har du gett bort kläder nån gång?
- Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång?
- Ja
7. Har du handlat kläder genom internet?
- Nej
8. Har du ljugit om storlek nån gång?
- Nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha?
- Jag tycker det är fult när killar har skit tajta byxor...Kommer inte ihåg vad det heter
10. Vad använder du för skor?
- Sneakers

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar?
- Ja
2. Klä dig annorlunda?
- Njao inte för annorlunda
3. Vara dig själv?
- JA!
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
- Ja
5. Pierca dig?
- Ja
6. Dig på utmaningar?
- Ja
7. Ha sex på offentlig plats?
- Nä
8. Vara omogen?
- Ja, hur kul skulle annars livet vara om man inte fick vara omogen någon gång :D
9. Äta småkryp?
- Om jag fick en miljon

Kommentarer
Postat av: Mona

Kul lista. Ha en kul festkväll!! Jag jobba jag!!

2009-04-11 @ 13:35:00
Postat av: Linn

Sabina tänk när du va längre än mig!

Fan jag måste ha växt bra mycket under kort tid, är ju nästan 1 dm längre än du nu. =O

2009-04-12 @ 15:03:05
Postat av: Linn

Å du, fulaste plagget måste ändå vara när killar har vita tubsockor i sandaler på sommaren. Om man kan kalla det för "plagg". :P

2009-04-12 @ 15:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0