Måndag - Dumma mage!

Jag känner mig så risig i magen.Hoppas att det inte är någon magsjuka som är pågång, då blir jag less. Det bubblar och far... Uscha!

Jag fick en positiv överraskning idag när jag kom på skolan. Vi är ledig hela nästa vecka :D Inte visste jag att vi hade något lov. Helt otroligt, känns väldigt bra måste jag säga. Kändes faktiskt rätt okej att vara i skolan också. Tiden gick väldigt fort idag, det har det inte gjort på praktiken på 5 veckor hehe.

Jag hittade två klänningar idag på stan. Riktiga sommarklänningar, men jag orkar inte ta kort på dom och lägga in, jag får göra det någon annan dag. En klänning är en tubtops klänning som är grön med blommor på och den andra är en vanlig klänning med band som är svart med röda rosor på. Dom var väldigt söta. H&M har faktiskt väldigt gulliga sommarklänningar nu, jag blev kär i alla! :)

Sen har jag glömt att nämna att Anna och Linda har ju kommit hem från Thailand för sjutsiken :D Jag har inte träffat någon av dem ännu, men vi får klämma in nån dag i veckan och Anna blir det ju att vi träffas på lööööördag :) Gissa vem som kommer att känna sig blek  haha

Imorrn är det två månader tills vi åker till Egypten,shit vad tiden bara rinner iväg. Men jag längtar som bara den till värmen och sällskapet :)

Sen måste jag förövrigt nämna att jag har spånat på en present till syrran som kommer att bli bra,inte värsta grejen men jag är ändå nöjd. Blir du nyfiken nu syrran? 

Och glöm för helsike inte Ballar av stål ikväll!!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mona

Jättenyfiken e jag!!!!!

2009-04-06 @ 19:49:19
Postat av: Ida

Ja att de blir :)

2009-04-07 @ 17:20:16
URL: http://idaaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0