Måndag - Hockeykväll

Jag sitter och tittar på hockeyn nu, Lettland gjorde precis 1-1... Synd... Men det känns ändå som att Sverige kommer att vinna.

Jag gick in på Modos hemsida idag och där hade dom lagt upp ett schema för säsong 09/10  Jag längtar så grymt mycket till säsongen sätter fart så det är inte sant! Vi ska köpa säsongskort i år också för det är lätt värt det ska jag säga.

Idag gick mamma, Mona och jag en sväng runt Husum. Det tog ungefär en timme och det var väldigt skönt att komma ut och få frisk luft. Det är alltid roligt med sällskap när man är ute och går, man pratar och skrattar så är man hemma ganska fort för tiden går. Jag tänkte gå samma runda imorrn och får jag ingen med mig så tar jag med mig min kära vän ipoden. Den ställer alltid upp

Imorrn 09.30 ska jag och Jonas kolla på lägenheten! Spännande! Hoppas att den är fin bara... Annars måste vi kolla upp någon annan lägenhet och det känns så drygt, jag vill flytta på en gång. Just för att man gör det mesta i stan och man slipper köra bil osv. Sen så tycker jag det är tråkigt att familjen inte bor i stan, men det är tur att man har bil och kökort så det är inte några problem att ta sig hit om man säger så :-D

Nu ska jag fortsätta och titta på hockeyn sen ska jag hämta Jonas i västanå vid tolv. Han har eftermiddags i veckan...

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mona

Wow! Du har bytt upplägg på sidan! Coolt det kanske jag borde göra oxå! Trött i bena blev jag men det var bra med en lång promenad. Försökte att smsa Janne och få skjuts hem, men han hade inte hört att han fått ett sms!! Det var bara att gå sista biten och vara hurtig! ;D

2009-04-27 @ 22:14:13
Postat av: Carina

Ny design. Häftigt. Jag trodde nästan jag kommit fel :) Håller tummarna att det gick bra med lägenheten.

2009-04-28 @ 10:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0