Måndag - Underbara sol!!

Gud vad jag älskar vädret som är ute nu. Det är helt wunderbar!

Idag har jag jobbat, fick sluta halv tre istället för fyra, dagpersonalen bytte ihop med kvällspersonalen så då fick jag gå hem tidigare. Sen gjorde jag pannkakor åt mig och Jonas. Sen åkte jag med Anita och handla, sen när jag kom hem diskade jag min del av disken. Hehe vi har som sagt en hög med disk IGEN, inte ovanligt.

Jag satt och funderade om jag skulle gå en promenad, men jag cyklade till och från jobbet och det får räcka för idag. Jag sov inte så bra inatt plus att jag har ont i halsen så det får bli en lugn kväll. Jonas är och springer med Nille i västanå och jag känner vilket dåligt samvete jag får när han hurtar på och inte jag, men det är ju bara för idag. Man ska ju helst inte träna när man har ont i halsen heller. Nog tjatat om det!

Ikväll ska ett gäng spela poker och Jonas kusin och jag är i valet eller kvalet om jag ska fara. Jag kan för det första inte spela poker så det kommer att bli väääldigt drygt om jag ska sitta där ett par timmar och titta på. Jag hatar sånt, jag blir galen hehe. Men sen så träffas man ju och umgås också, och det är roligt. Men jag känner bara för att ligga i soffan och glo på en massa The city avsnitt hehe. Känner mig inge social för tillfället.

Jag måste ju berätta att det blev en vinst igår på bingolotto, gissa vad?? Jo en ny lott HAHAHA så värdelös vinst men men det är bara att bänka sig på söndag igen i hopp om att vinna kanske...en bil eller en miljon. Eller varför inte tre miljoner.

Nu ska jag gå, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hade nästan tänkt inviga pajformerna. Men det kanske blir grillning oxå, synd att Janne jobba bara!

2009-04-14 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0