Söndag - SOMMAREN ÄR PÅVÄG

Åh vad det har varit skönt ute idag. Det har nästan bara sagt poff så har värmen kommit, riktigt skönt. Det har varit en lugn helg för mig. I fredags så åkte jag till Anna och bakade kladdkaka med hon och Ida. Den blev god, kanske inte riktigt som den ska vara men god ändå. Två bitar kunde jag glufsa i mig hehe sen kollade vi på Talang och surrade. Jonas kom och hämtade mig vid halv elva. När vi kom hem gjorde vi iordning jordgubbar och kollade på Dude where  is my car på trean.

Lördag kom Ida förbi med Rocky,henne föräldrars hund.Vi gick en sväng och köpte glass sedan kom hennes David en sväng och sen åkte dom hem. Senare på kvällen åkte jag och Jonas in till dom och vi köpte en massa go saker och spelade NHL och surrade.

Så det har varit en lugn och skön helg. Jag har gjort bort två uppgifter idag. Social omsorgsuppgiften och första rehabiliterings uppgiften. Shit vad jag är duktig. Men har jag väl börjat kan jag inte sluta, och rehabiliteringskursen verkar vara rolig också.

Om en månad åker vi till Egypten och det känns skit kul:D. Bara för att tiden närmar sig så går det sakta. Jag och Jonas har bestämt att handla sommar kläder någon dag. Eftersom att bäcklunds här i Husum ska lägga ner så ska jag åka dit imorrn och köpa bikinis, det är 40% på dom!!! Syrran hade köpt en jätte snygg och jag tro att jag ska köpa en likadan :-D Jag vill ha en vanlig bikini också, alltså inte en trekantsbikini för jag har redan två såna. Sen måste jag kika om dom har mer bra saker på rea!

Imorgon ska jag ringa bostadsförmedlingsgubben och höra hur det går med lägenheten vi ska titta på. Man måste nog ligga i lite eftersom att han har mycket att göra.

Nu ska jag gå, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du har glufsat i dig godsaker i helgen då!! Hoppas du hittar bikini imorgon nu. Tänk att du ev äntligen kommer dig för, att åka till Bäcklunds!! :)

2009-04-26 @ 21:32:20
Postat av: Mona

Som vanligt försvann mitt namn när jag skrivit. Varför blir det så hela, hela tiden! :(

2009-04-26 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0