Söndag - Tack för igår!

Tack Teresia för att man fick komma, det var jätte roligt, hoppas att din kväll också blev bra :)

Jag åkte till syrran och grillade innan jag åkte till Teresia, jätte gott var det!! Kyckling med pommes och sallad, vi hittade ingen glas i kycklingen och tur var väl det :) Tack för maten syrran :D


Duka fint hade dom gjort också. Efter vi hade ätit så spelade jag lite guitar hero med Henrik och Kristian, jag kan säga att man var lite ringrostig, jag har inte spelat gh på väldigt länge hehe



Kristian borde bli modell, han är riktigt snygg, men han blev sur på mig att jag skulle ta kort på han:)

Sen efter jag varit hos syrran bar det som sagt av till Teresia vid åtta.

Födelsedagsbarnet!


Elisabeth, Teresia och jag.


Några av som som var där :)




Söt bild :D






Jag har fler bilder, men det bli för mycket att lägga in.

Senare på kvällen bar det av till Olles, det var roligt.

Idag har mest blivit en slappar dag, har gjort bort den dryga kommunikationsuppgiften.. Mitt betyg hänger på den litegrann, alltså om jag ska få mvg eller inte i omvårdnad...Men jag tror inte att jag kommer att få det på den här uppgiften. Aja vi få hålla tummarna.

Imorrn är första dagen i skolan sen praktiken, känns kul :)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att komma tillbaka på skolan :) Tack så mycket gumman :) Vi Myser på här hemma :) ha en bra kväll



Pusspuss

ringer imorgon

2009-04-05 @ 21:07:47
URL: http://idaaemilia.blogg.se/
Postat av: Mona

Fina bilder du tagit från festen! Om du vill så kan jag ta bort bilden på min blogg av dig. Men du är så HIMLA söt där! Jätte söt!

2009-04-06 @ 08:48:05
Postat av: Ida

TACK :D

2009-04-06 @ 17:26:44
URL: http://idaaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0