Tisdag - En lugn dag

Idag har det varit en lugn dag kan man säga. Jag klev upp vid kvart i tio sedan tog jag det bara lugnt. Satt på balkongen i solen en stund och bara njöt. Sen följde jag med mamma till syrran. Hon och Janne skulle jobba så då var Henrik och Kristian hemma ensam, så då höll vi dom sällskap till Mona kom hem.

Sen gick jag och mamma på affärn och handla lite sedan gick vi hem till mamma. Jag fick äta stuvade makaroner där sen kollade vi på tv och surrade av oss. Det är skönt att man har en mamma som man kan prata med om allt! Det är guld värt. Jag älskar hon!

Jag hörde på nyheterna idag att det ser verkligen mörkt ut för Foppa och att han kanske ska sluta..... Men som Jonas sa, han har ju inte sagt något själv på någon intervju så då ska man ju inte tro på allt heller. Men det blir lätt att man tror på det eftersom att han verkligen har problem med foten.

Jag har även sett på The hills ikväll och Andra avenyn. Fan vilken nörd man är hehe. Men jag tycker verkligen det är bra och det fördriver tiden. Det är så fruktansvärt tråkigt när Jonas jobbar eftermiddag... Usch!

Imorrn ska jag träffa tjejorna på stan. Då hade vi tänkt att äta glass istället för att fika Det ska bli riktigt gott, hoppas det blir lika fint väder som idag, då kan man sitta i hamnen. Det ska bli roligt att träffa Linda också, var ju hundra år sen man såg na, och man får ännu en gång känna sig blek

Nä nu måste jag hitta på nått så tiden går snabbt tills Jonas kommer hem. Ha en bra natt

Kommentarer
Postat av: Mona

Det är klart att Foppa borde lägga av. Om han fortsätter blir han bara mer skadad nån annanstans. Ses syrran och håller med om det du skrev om mamma. Gäller dig med!

2009-04-15 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0