Tisdag - Jobbig dag!

Idag har det varit en jobbig dag på skolan. Vi har börjat prata om vård vid livets slutskede, det är ju jätte bra att man gör det men då kommer en massa minnen upp. Mycket prat om döden... Helt plötsligt hade man en stor klump i halsen och ögonen bara fylldes med tårar. Det kom som en våg och jag blev inte beredd, det var bara att gå på toaletten och torkar tårrna... Inte nog med det skulle pappa ha fyllt 65 år nu på torsdag....Min klass ska också på studiebesök på Nya begravningsbyrån imorrn eftermiddag, samma som vi hade... Jag hade inte tänkt att följa iallafall och det gick bra för lärarna också.

Annars idag så har det inte hänt något speciellt, gick på stan med Ida en sväng innan jag åkte hem sen gjorde jag och Jonas lyxet att beställa hem något att äta. Vi orkade inte laga mat idag :)

Nu ska jag kika på hockeyn, Färjestad - HV 71. Jonas lanar ikväll också så han kommer inte hem förrens inatt...:(

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde att du haft jobbigt. Hur underligt vore inte det att gå på besök där nu? Du vet hur det går till ändå. Jag har saknat honom oerhört de här dagarna, kan bero på födelsedagen som han skulle haft. Kram

2009-04-07 @ 20:32:27
Postat av: Mona

Det var jag som skrev tidigare, men namnet försvann, fast det förstod du väl ändå.

2009-04-07 @ 20:33:40
Postat av: Ida

:( mycket som händer denna vecka allt på en och samma gång. bara säga till om du vill prata av dig !

2009-04-08 @ 11:38:41
URL: http://idaaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0