Torsdag - En vanlig dag

Idag har dagen mest bara rullat på. Varit på skolan till kvart i tolv. Jag har påbörjat en ny kurs idag. Rehabilitering och habiliteringskursen. Den verkar intressan, men det är så många uppgifter som måste göras och jag har ungefär 6 veckor på mig... Sen ska jag klämma in en veckas fältstudier också.. Eventuellt får jag följa med någon sjukgymnast eller ska jag vara på rehab på äldrecentrat. Vi få se vars man hamnar, det ska bli kul att se iallafall.

Killen har inte ringt idag angående någon tid så jag förutspår att han inte fått tag på dom som bor där. Åååååh jag vill titta så fort som möjligt.. Förhoppningsvis ringer han imorgon och meddelar någon tid. Det känns som att det kommer att bli nästa vecka någon gång...

Det blir ett kort inlägg nu också, har inte så mycket roligt att skriva här.

Nu blir det till att vänta tills Jonas är klar med maten :)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0