Torsdag - Jävla mobil!!!!

Jag blir så förbannad på min förbannade mobil, det här är andra gången som någon säger till mig att den inte är på när dom ringer fast den är det. Jag har haft telefonen på dygnet runt för att jobb ska kunna ringa. Då när väl jobbet har ringt då har tydligen min mobil varit avstägnd?!?!?! Jag höll ju på att ladda telefonen inatt så den kan ju inte ha slocknat av att det var slut på batteri och när jag tittade på den imorse var den på, jag hade fått två meddelanden också........! Nää nu känner jag mig bara irriterad, jag har ju för fan köpt telefon för bara typ två eller tre månader sen! Nokia är skit!! Jag skulle ha följt min instinkt från början när jag fick tips om man att köpa en Nokia...

Jaja nu är det som det är, jag missade en dags arbete men det får man ta...

Idag ska mamma komma hit och äta mat. Jag tänkte bjuda igen henne eftersom jag fått äta så mycket hos hon. Det blir inte speciellt alls, blodpudding hehe :D Men det är tanken som räknas :) Sen blir det träning ikväll igen det är skönt!


Ha en kalasdag i snön!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men det problemet har jag ibland också, tror det är nätet det kan bero på... iaf om du har halebop. Förmodligen ringde dem bara en gång också... om man ringer 2-3 gånger brukar man komma fram. Kolla upp det, jag vet att Benny fick ett nytt simkort, då funkade det bättre...

2009-04-16 @ 15:45:35
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Marie

ja man tycker ju att om man har en ny telefon borde den ju funka... kan inte riktigt påstå att jag är helt nöjd med min nokia heller....

2009-04-17 @ 09:49:22
URL: http://mariesblogg-marie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0