Fredag - Arg!

Jag är så jävla arg, riktigt jävla arg,inombords. Det är inte på någon person om ni trodde det. Jag är bara så arg på allt. Jag skulle vilja ställa mig på världens största bergtopp och skrika allt vad jag har! Den som säger att det finns en gud snackar skit, jävligt mycket skit. Ibland är det så himla orättvist, och att bli påmind om att det återigen ska vara så gör att jag blir så frustrerad. Jag vill skälla på nån, men jag har ingen att skälla på, förutom Gud då. Om han finns(?)



Iallafall så ska jag sova hos mamma hela helgen. Jobbet som hägrar. Kommer sakna Jonas bredvid mig Men det känns helt okej ändå, för då får jag umgås med världens bästa mamma och vem kan säga nej till det?

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, känns som att det behövs. Vi ses på måndag!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad är du så arg på???

Hoppas det blir lugnt på jobbet i helgen.

Hälsa Mamma från mig och kram till er båda.

2009-08-14 @ 20:25:58
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Monika

Men usch det låter inte bra Sabina...känner att det har ett sammanhang med det Maria skrev på sin blogg...sänder en stor styrkekram till dig

kram monika

2009-08-15 @ 10:20:23
Postat av: Mona

Hej gumman! Undrar varför du är så arg. Hade gärna bloggat men det tar tid att skriva på mobilen. Saknar er! Puss och kram.

2009-08-15 @ 11:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0