Måndag - Hemma i stan

Har jobbat hela helgen plus idag. Har därför sovit hos mamma och varit där som jag skrev tidigare. Ska även jobba imorgon för att sen vara ledig onsdag. Känns som att det behövs, har hostat hela helgen nu så man är slut på.

Ikväll blir det att gå på hockey, första träningsmatchen. Jonas har eftermiddags så han kan inte följa Tur att Malin skulle fara, då slipper man sitta själv. Åh vad jag har längtar efter hockey!!! Många tycker: Men usch, då påminns man om att vintern börjar. JAG ÄLSKAR DET! Vintern är min årstid, jag vet inte hur det kan ha blivit så. Man kanske ha bra minnen därifrån hehe.

Angelica har också kommit hem en vecka från norge Vi ska eventuellt träffas allihopa på onsdag och jag längtar, ska bli kul!


Koska is back!




Nu hinner jag inte skriva mer, ska börja göra iordning mig för att gå. Jag ville bara att passa på att tacka min kusin för den fina kommentaren, tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0