Måndag - Middag med tjejerna!

Men tanke på att Anna ska flytta till Linköping på fredag så ska vi ha en middag för henne ikväll. Jag,Ida,Anna,Linda och Linn. Det kommer att bli riktigt trevligt. Men åh vad jag kommer att sakna Anna! Hon är så underbar åsså ska hon flyttaJag kommer fortsätta att ringa varenda dag så tro inte att du blir av med mig hehe. Sen kommer jag att försöka åka ner och hälsa på så ofta som möjligt. Jag kommer verkligen att sakna dig...

Mitt i alltihopa måste jag höja hatten för denna kvinna:


Ellen Degeneres, hon måste vara den absoluta roligaste människan som finns i tv rutan just nu. Hon är naturligt rolig och varenda kommentar är så rolig. Jag gillar dansen också hahahaha

Nu ska jag fortsätta kika på Ellen show hehe. Sen ska jag göra iordning mig för då ska jag och Ida fara och handla lite fläskfilé, kroketter,sallad osv. Bilder från kvällen kommer imorrn.

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir bara ledsen då jag tänker på alltihopa, men vi får verkligen inte slutas höra av varandra. Men det vet jag att vi inte kommer göra. Vi har för stark kontakt för det:D

2009-08-24 @ 15:43:12
Postat av: Anna

det var jag som skrev. fattar inte varför det inte står :P

2009-08-24 @ 15:43:49
Postat av: jeppy

anna är lite busig med kommentarerna ser jag :), jag ser fram emot bilderna så svik inte oss bloggläsare. jag är ett stort fan av dig, nästan lika stort fan som jag är av ellen, hon är ju faktiskt som du säger awesome.. :D

2009-08-24 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0