Tisdag - Over and out.

Imorrn är jag äntligen ledig, att kliva upp kl 6 fem dagar irad tar stryk på en. Men imorrn ska jag sova lääääääääääääääääänge.

Hockeyn igår var KUNG! Modo spelade ju riktigt bra även fast det bara var första träningsmatchen. Jag hade för det första inte väntat mig att det skulle vara så mycket folk. Men kul var det och jag kan knappt vänta tills det sätter igång på riktigt

Nu regnar det ute ser jag, mysigt. Synd bara att Jonas inte är hemma Han har eftermiddags och jag har inte träffat honom sen i fredags, så ikväll när han kommer hem ska han få en bamsekram Vi sov ju tillsammans inatt, men jag sov när han la sig och han sov när jag klev upp imorse.

På fredag ska jag och Ida gå på friskis och svettis och skaffa ett träningskort, nu börjar det bli dags att komma igång. Man mår så bra av att träna så jag vill komma igång så fort som möjligt.

Nä det blev ett kort inlägg idag också med en massa strunt, men vi ses hejdå!

Kommentarer
Postat av: Carina

Stackare!! Får du jobba arslet av dig? Är det ingen ordning där "uppe"? hihi.

Längtar också till elitserien drar igång.Jag får ju nöja mig med att se det på tv:n. Man ser ju faktiskt bättre då men det är ju inte samma stämmning när man sitter i soffan och tjoar :)För tjoar det gör jag, till familjens stora förtret, haha

2009-08-18 @ 19:00:31
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0