Torsdag - Kommer saknar underbara Anna!

Hej mina vänner!

Idag har det varit en skön dag. Klev upp vid si sådär halv nio. Sedan hoppade jag in i duschen på en gång. Sedan vid halv tio gick jag till skolan. Jag hade lindrande vård från tio till halv tolv. Sedan gick jag och Theresia på stan en sväng. Jag passade på att shoppa lite. Köpte ett par byxor på H&M, sedan köpte jag 2 behåar. Jag köpte också en present till Kristian. Han fyllde ju år när dom var i bulgarien så jag har inte gett honom något än. Men nu så

Sedan jag kom hem har jag bara tvätta...Och tagit det lugnt. Det känns som att det kommer att bli en hektisk helg. Har skola på förmiddag från 8.10-11.30 imorrn. Sedan jobb 13.00-21.30, sen jobb hela helgen, ska därför sova hos mamma i helgen. Vi har bestämt att vi ska äta surströmming på lördag, MUMS!

Inatt kl 03.00 åker Anna till Linköping, ibland funderar jag på att spänna fast hon någonstans så att hon inte kan åka, men det är ju inte hållbart.... Så jag måste låta hon åka. Jag kommer verkligen att sakna henne!!! Sakna att man bara kan springa över till varann och ses när man vill. Men nu får vi åkaoch hälsa på så ofta som det går. Sen kommer man ju inte att sluta prata i telefonen hellerVåra klassiska samtal" hej vad gör du ?"

Nä nu ska jag rulla vidare, vi ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: Mona

Det står säkert i bloggen din någonstans, men vart ska Anna flytta och varför. Har hon fått jobb eller nått?

2009-08-27 @ 18:36:54
Postat av: Anna

MISS YOU :D

2009-08-31 @ 17:40:56
URL: http://anananass.blogg.se/
Postat av: Anna

MISS YOU :D

2009-08-31 @ 17:41:25
URL: http://anananass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0