Torsdag - Snart kommer dom hem!

Snart kommer syster och respektive hem, på lördagmorgon. Jag längtar som en gnu. Jag har inte sett till dom på två veckor och det känns så tomt. Hoppas dom har haft det bra, och dom lär ju vara skitbruna också

Den 26 september ska jag,Jonas,Ida och hennes kille David fara till stockholm och se Modo spela mot djurgården på Hovet. Det kommer att bli roligt. Jag tycker det är speciellt roligt att fara när det är bortamatch, man känner sig lite som en utböling då och det är kul Hoppas dom inte förlorar med tex. 7-0 eller nått, skulle vara typiskt. Vi ska åka ned med Modos hejarklack, sedan ska vi möta upp modo syd, alltså hejarklacken i stockholm. Så förhoppningssvis blir det mycket folk som hejar fram Modo.

Igår hade jag mina underbara tjejer här, Ida,Anna,Angelica och Linda. Vi surrade och skrattade hehe. Det var så längesedan alla träffades så nu när Angelica kom hem så var det perfekt att alla träffades.

Imorrn blir det utgång med Angelica och Linda!

Jag har en tendens att byta ämne lite hipp som happ i mina inlägg, med det får ni finna er i

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad kul att se Modo i sthlm! :D 7-0, mot Djurgåren? haha, den var bra! ;)

2009-08-21 @ 01:10:21
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej och OJ vilka massor av bilder och uppdateringar på din blogg. Kul. Har massor att göra nu, betala räkningar och tvätta,tvätta, tvätta!! Vi ses!

2009-08-22 @ 11:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0