Tisdag - Snöööööö



Äntligen har snön landat på marken. Hoppas hoppas bara att detta håller i sig ända fram till nästa torsdag. Då blir Sabina glad. Det blir ljusare ute när snön kommer också.

Imorrn ska vi äta middag hos mamma. Jag,Jonas,syrran med familj, brorsan och Anna-Maria. Det kommer bli gött. Det var längesen alla vi i familjen samlades. Kanske man tar med sig kameran och knäpper lite kort. Men vi får se.

Idag på skolan så hade vi utbildningens intressantaste föreläsning. En man från räddningstjänsten kom och berätta om deras arbete och om olika krisplaner. Hur intressant som helst. Han berättade om olika olyckor och vad man ska tänka på tex om man skulle vara först på en olycksplats. Åter igen han var riktigt bra! Men han var djurgårdare så det var ett litet minus När han fick reda på att jag var modoit ända in till benmärgen så sa han:Alla är vi djurgårdare inombords. VA? sa jag, det gjorde ont i mitt modo hjärta haha Aja han var väldigt bra.

Nä nu ska jag och Jonas se 2012. Hoppas den är bra för jag är inte så filmsugen men han surrar så då ger jag mig Jag måste påminna er ännu en gång, PÅ FREDAG ÄR JAG KLAR!

Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Mona

Det låter nästan som om du blev lite småförtjust i den där mannen ifrån räddningstjänsten!! ;)

Hahahaha, fast han var djurgårdare!

Kram till dig!

2009-12-16 @ 11:26:39
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

Nu är det fredag Sabina så...GRATTIS!! Bra kämpat :)

Kraaaam

2009-12-18 @ 20:34:52
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mona

God Jul gumman

Kram

2009-12-23 @ 19:45:26
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0