Måndag - Jonas är underbar!

Jaa, har fortfarande lite huvudvärk men ingen feber. Känner mig som jag har 40 grader. ´Skönt ändå att man är feberfri, men funderar ändå på att vara hemma imorgon. Fryser i kroppen osv... Drygers.se

Jonas har varit helt underbar! Jag ringde till honom tidigare och frågade om han kunde hämta mig på e4:an för jag skulle ta tre bussen hem eftersom jag inte kände mig nå pigg alls. Men jag såg senare att det inte gick någon buss klockan tre, så jag fick ta tjugo i fyran. När jag kom hem hade han lagat mat åt mig :D Sen satt jag och frös vid bordet och då hämtade han en filt och virrade runt mig och kramade mig så jag skulle bli varm:-) Har jag inte världens bästa kille? Sen halv skämtade han med mig och bar mig från köket in till soffan :D haha Han är himla underbar, jag älskar han såååååååå!!

Nu är han med Nille och tränar sedan skulle han åka på ica och köpa trocadero, apelsiner och mango till mig :) Och jag skulle diska ur hans stora muggar som han dricker sina choklad proteindrinkar i.

Skolan idag har varit bra, Elisabeth, Teresia och jag tog oss en sväng ner på stan och käkade på subway på lunchen. Mycket bra idé av Teresia, mummmmmmmmmmma! Jag har också köpt gardiner till vardagsrummet som jag ska sätta upp nu när det börjar bli ljusare perioder. Dom fanns på Åhléns och var riktigt snygga. Jag sprang också in på Hemtex och köpte två dukar.

Nu ska jag krypa under filten och fortsätta läsa min bok.

Ha en trevlig eftermiddag/kväll.

Kommentarer
Postat av: Mona

Det är bra att han övar på att bära dig över tröskeln tills ni ska gifta er!! :-)

Hoppas du mår bättre idag. Det gör inte jag iaf!

2009-02-03 @ 10:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0