Onsdag - Step up

Gårdagen var jätte lyckad på söränget :) Det var riktigt roligt att få göra något för de äldre som inte personalen har tid med. Tycker dock att det var dåligt av personalen att ha bingo även fast vi va där. Det känns som att dom spelar ju bingo jämt, kan dom inte få vara med på det här då istället för samma samma hela tiden. Aja, men roligt var det. Syster kom förbi och hälsade på och passade på att ta fika. Hon vart även intervjuad så det får jag se på filmen tillsammans med resten i klassen ;)

Hockeymatchen kändes däremot inge lyckad. Om jag ska vara ärlig så fattar jag rent ut sagt ingeting. Absolut ingenting. Aja, hoppas dom vinner imorrn annars ser det mörkt ut. Då har rögle bara 3 poäng till oss :S Kom igen nu modo för faaaaan, jag vet att ni klarar det. Sen hörde jag av en kille idag att han hade stått i klacken igår. Där hade dom ropat till Zacke typ: Fan vad dålig du är. Och när Andersson tog puckar skrek dom: Titta Zacke sådär ska man göra.
Vad har dom för problem??? Okej, jag blev också jävligt förbannad, men hallå, hört talas om stötta laget?? Jag vet inte, kanske bara jag som överdriver men ändå.

Nu ska jag iaf på step up klockan sex. Ska bli skönt att få göra av med energi. Sen är jag extremt sugen på godis. Snart är det vecka 10 och då ska jag köpa den största godispåsen som någon har skådat! Sen ska jag bara vräka mig. Haha!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Mona

Kan du inte försöka komma över bandet där jag e med och radera den del jag hamna på. Jag kommer att se helt knäpp ut och sa knäppa saker!!! Vad dåligt att de spela bingo ändå, skit dåligt!!

2009-02-18 @ 18:36:30
Postat av: Ida

vad roligt :D

2009-02-19 @ 21:38:15
Postat av: ANGIE

zuckisss gör ju sitt bästa :D haha

2009-02-25 @ 11:40:01
URL: http://myroomieisamonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0