Torsdag - Pizza :)

Idag blir det pizza till middag, vi ska till Malin och se hockeyn och käka. Ödesmatchen ikväll, undra hur det går....

Idag var det en skön dag på skolan. Vi lyssnade på två redovisningar sedan var det betygsprat med lärarna. Jag är nöjd :-) Sedan efter det for jag till min praktikplats och hämtade mig schema för de kommande fem veckorna. Jag ska jobba med utveklinggstörda i bonäset. Ska bli riktigt intressant och lärorikt. Jag har fått ett väldigt bra schema! Skönt det.

Igår hade jag världens ångest när jag kom hem. Jag hittade en klänning och ett skärp på vero moda. Jag provade det och det passade jätte bra, men frågan var hela tiden, ska jag köpa? ska jag köpa? det gick ändå på 590 (!) kr. Jag köpte det. Ååååh vilka pengar som försvann. Men nu är jag fin på min födelsedag och utgången hehe som Ida sa, jag får se det som en födelsedagspresent åt mig själv :)

Ne nu ska jag rulla vidare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan fråga carin på sjukhemmet det gjorde jag :)

2009-02-26 @ 21:15:05
Postat av: Mona

Du, jag var bara ledig en dag innan dessa, plus att jag jobbat 4 innan. Sen har du ju bara dig själv gumman!! Än!!Kram

2009-02-26 @ 21:43:13
Postat av: Mona

Jag har oxå jobbat 11 dagar i sträck när jag var vikarie och det tänker jag aldrig göra om. 2 ggr hände det. Och jag tycker det var synd att Modo förlora.

2009-02-26 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0