Trött...

Jonas har gått och lagt sig för ungefär 20 minuter sen. Jag har surrat med Anna en tag och nu har jag suttit vid datorn en stund också. Börja känna mig hungrig på något, men det känns alldeles för jobbigt att gå in till köket och göra iordning nåt. Det är så tråkigt när Jonas jobbar helg... :( Då måste han lägga sig i tid och kliva upp tidigt och sen är han borta exakt hela dagen. Han jobbar från 06.00 till 18.00 lördag och söndag. Jag vill ju kramas och mysa med han... Aja jag får mysa med mig själv hahaha det där lät lite sjukt :P

Det som är så typiskt när man sitter framför tvn och kollar runt på kanalerna om det finns något roligt att se, då är det bara skräckfilmer och thrillers. Det vill man ju inte sitta och se själv. Jag lovar, på exakt varenda kanal är det nån sån film. Jag vill ju se en romantisk komedi eller nått i den stilen hehe.

Det var roligt att fara och gratta Henrik idag. Han fick ett refill kort på 300 kr, en deodorant som luktar skitgott den här nya axe dark temptation, sen hade jag köpt en skål som jag fyllt med godis. Det fick han av mig. Hoppas han blev nöjd. Han har blivit så stor nu, och riktigt snygg har han blivit, det är inte konstigt om han kommer med en tjej snart ;) Jag märkte hur stor han blivit när den här situationen hände: Henriks telefon ringde och han ropade till mamma(syrran) - mamma, kan jag fara på a-lagsmatchen? Ja svarade hon. Sen medans han tog på sig täckbyxor och sånt frågade jag han,- ska du cykla? - nää jag åker moppe svara han. Hahah jag ba va? Nämen det kändes så konstigt att han skulle åka moppe, han är ju liten ju haha. Sen kom hans kompisar och dom for.

Nu ska jag gå och göra nått ätbart, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mona

Kristian blev lite avis på godisskålen stackarn. Får fixa godis åt han idag.

2009-02-21 @ 09:41:46
Postat av: Mona

Skålen var jättefin!!

2009-02-21 @ 10:56:41
Postat av: Elin

ja precis det blir du och jag i morn på smörblomman :D

2009-02-21 @ 20:50:34
URL: http://absenceloss.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0