Fredag - Foppa i Modo :D

Gissa vem som är överlycklig om inte jag :D Jag har faktiskt haft det på känn väldigt länge. Och igår när vi åkte hem från matchen så hade jag den känslan i magen. Åhhh vad jag är glad. Men jag man ska inte förlita sig på honom, det vore alldeles dumt, men just att se han spela kommer att bli fantastiskt. Hoppas att foten håller bara!

Annars idag har jag jobbat, från ett till halv tio. Har varit en helt okej kväll. Man känner sig inte helt slut på. Jag är bara vrål hunrig, och det var skönt att gå hem ifrån jobbet. Frisk luft gör sig aldrig fel. Lite less jag blev när jag kom på jobbet idag. Då hade jag glömt tofflorna. Och skulle jag gå hem skulle det ta alldeles för lång tid. Såjag ringde till bror, men han låg och sov, han hade jobbat natt så jag förstår att han inte orkar hämta. Så då slog jag syrran en signal och efter många pust och stön ( :-) ) så gick hon med på att skjutsa hem mig och hämta tofflorna sen skjutsa mig tillbaka.Hon är snäll hon :)

Nu ska jag gå och äta nåt.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Mona

Nu gav du mig dåligt samvete för att jag blev lite besvärad.!!! Jag vet att Foppa är bra, men han kommer att bli skadad hela tiden och vara borta mycket. Tror jag. Hoppas dock att det inte blir så. See you!

2009-01-31 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0