Jag igen :)

Jaa, nu skriver jag igen,sitter och väntar på lets dance. Jag ska sedan skjutsa brorsan som sagt. Känner mig en aning piggare nu. Var nära att jag skulle däcka av i soffan här för ett tag sen, men Jonas gjorde mig vaken genom att titta på alla målen från elitseriematcherna igår. Det kan man ju inte missa :)

Fick en stor bölja av saknad idag igen. Saknaden av pappa. Hoppas verkligen att han har det bra där han och att han ser mig och min familj varje dag. Min familj är guld värt och jag skulle inte byta ut den mot något i hela världen. 

Nu ska jag försöka få Jonas att slå över på fyran. Önska mig lycka till ;)

 

I miss you.

Kommentarer
Postat av: Mona

Vad fin bild.....:-( Inte lätt alla dagar..

2009-01-16 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0