Liten rolig grej sådär :-)



Vad heter ni?
Jonas Holmlund och Sabina Lundqvist


Hur träffades ni?

Har kännt varandra i stort sett hela livet, sen i sjuan så small det hehe

Hur länge har ni varit tillsammans?
7 mars i år är det 7 år


Är ni förlovade?

Ja, det har vi varit i 3 år

Bor ni ihop?

Ja!

Har ni barn?

Nej, men inom snar framtid ;)

Har båda körkort?
Ja


Kommer du ihåg er första kyss?

Ja, jag var så tät i näsan så jag höll inte på få någon luft haha

Vem sa "Jag älskar dig" först?

Det var han och det glömmer jag aldrig :)

Vem är äldst?
Jag är 5 månader äldre


Vilka stjärntecken är ni?
Han är kräftan och jag är fisk


Vem är längst?
Han är 1.75 och jag är 1.65. När vi blev tillsammans var vi typ lika lång, det var inte så kul :P

Vem sjunger bäst?
Jaa, han sjunger nog bäst och kan texter bättre också. Han får rätta mig hela tiden


Håller ni varandra i handen på stan?
Det har hänt, men det var ett tag sen nu


Kände ni varandra innan ni blev ihop?
Jajjemän, i lågstadiet jagade han mig runt skolan och drog mig i håret och trots det så frågade jag och Sofi chans på han haha oj oj :D


Vad har ni gemensamt?
Vi har samma humor, vi tycker om hockey, vi älskar att kramas med varandra, vi gillar ingefär samma musik alltså jag gillar rock som han gilla men han gillar ingen av min musik :D


Blev du kär vid första ögonkastet?
Hm,svår fråga eftersom vi kännt varandra sen lågstadiet,men jag har i det stora hela varit kär i honom under hela skoltiden. I det stora hela alltså.


Har ni någon speciell låt?
Jaa, 4000 rainy nights med Stratovarius. Den blev våran låt när vi hade varit tillsammans i 2 år kanske. Sen dess har det inte blivit någon ny.


Har ni stora framtidsplaner?
Jaa, det är klart vi har. Hus, barn och allt det där såklart :)Sen har vi bestämt att när vi går i pension ska vi bara resa resa och resa!

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja, det har vi.


Har ni varit utomlands tillammans?

Ja, i Bulgarien sommaren 2008. Och det ska klart bli fler gånger

Vilket är ert bästa minne?
När vi förlovade oss. Sen som förlovningspresent fick vi en helg i umeå på hotell och det kommer jag aldrig glömma, så oerhört mysigt :)

Vem lagar bäst mat?
JAG!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Vi ser på tv ungefär. Vi brukar också se mycket filmer och då är det komedier som står högst på listan.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja, annars skulle det vara väldigt tomt.


Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nää, båda vi var bosatta i husum.


Blir du lätt svartsjuk?
Njao, det beror på vad det är.


Brukar ni bråka?
Jaa och jag har kommit fram till att det är nyttigt, för då får man försonas sen och då blir man som nykär :D

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer, fast Jonas hatar att prata i telefon.


Vilken är hans finaste kroppsdel?
Måste man välja bara EN kroppsdel..... Det tänker jag inte göra, jag säger hela kroppen!


Brukar någon av er prata i sömnen?
Jaa, han brukar prata i sömnen ganska ofta, han är så söt då :)



Kanske inte så roligt för er att läsa men roligt för mig att svara på :)

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Maria

Gulliga ni är! :)

2009-01-22 @ 23:26:47
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Mona

Det var kul att läsa! Barn inom snar framtid....låter lovande!! Moster Mona klinga bra i mina öron! Kristian ville att du skulle köpa en "diamant". En pärla, typ. Kram!!

2009-01-23 @ 08:31:15
Postat av: Anonym

det var roligt att læsa. och 7 år! herregud vad tiden går :) det kænns som igår man var en plutt och sparang omkring i en likadan (lila, hårig...eller var dte garnig?) kofta som du :D

2009-01-23 @ 15:39:32
Postat av: angie

jag glømde skriva namn. men det var jag som skrev ovanstående kommentaren :D

2009-01-23 @ 15:57:10
Postat av: Elin

det var ju jätteskoj att läsa tycker jag :) jag tänker sno den & lägga den i min blogg :D

2009-01-23 @ 20:43:48
URL: http://fruc.blogspot.com/
Postat av: Elin

Jätteskoj att läsa, jag har snott den till min egen blogg :D

2009-01-23 @ 21:00:46
URL: http://fruc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0