Lördag - Irriterad

Dagen idag har varit bra. Först klev jag upp vid elva (riktigt skönt att sova ut), sedan åkte jag in till stan och träffade anna ida och linda på en fika på UH. Helsike vad det är dyrt där. Jag köpte en bulle och trocadero, 31 spänn!!!! helt sjukt. Aja, det var trevligt att surra lite :)

Sedan åkte jag till brorsan och åt mat, drack fyra cider och såg på hockeyn. Vi körde även lite rockband, det är himla kul. Efter matchen har kännt mig så irriterad...!!! Inte bara för att dom förlorade med 6-1(!!) utan bara allmänt. Alltså inget hos brorsan för det vardet enda som höll mitt humör uppe. Men jag kände mig bara irriterad över allt. Jag tänker för fan inte slänga ut några pengar på kvalserien och ändå har jag tackat ja till kvalserien på säsongskortet, dum som jag är. Visst foppa ska spela nu och allt det här men jag känner mig verkligen ingen lust till det. Så jag vet inte vad jag ska göra, undra om det går att ändra det där. Jag känner bara att pengar försvinner överallt på ingenting!!! Och det gör mig frustrerad, riktigt frustrerad. Jag blir förbannad på allt bara...Kanske beror det på att jag är ibörjan av lingon/hallon/jorgubbs veckan eller vad fan man kallar det!!!

Jag gick i från brorsan nu vid tio och jag tror det beror på att jag känner mig ur humör och less... Som tur var hade brorsan en massa kompisar så jag lämnade han inte själv :) Jag funderar på att äta någon macka nu och sen sova... Och nu när jag tänker efter så var det nog modos förlust blandat med lingon (jaa det där veckan) som gjorde mig ur humör och det får inte hända igen. Får då börjar kanske mitt hockey intresse gå för långt :S hehe. Åhh vad roligt för er att läsa haha men det är skönt för mig att skriva av mig!

Jag har läst ut den där boken jag pratade om tidigare, Ro utan åror, och det var riktigt bra. Nu ska jag bara göra uppgiften till den men det gör jag till veckan. Jag har börjat att läsa en annan bok nu, Att älska som en porrstjärna, av Jenna Jameson. Hon är tydligen en jätte stor porrstjärna och har skrivit en 600 sidor lång bok om sitt liv,jag har läst 100 och är helt paff. Herregud vad människan har råkat utför... Hemskt hemskt.... När man läser en sån här bok gör att man verkligen uppskattar sitt liv som man har idag. Men den är verkligen jätte bra, så jag tänkte läsa den ikväll också.

Jaa, slut surrat från min del. Imorrn hade jag tänkt dammsuga och torka golven i lägenheten,börjar bli dags för det. Inget roligt göra, men det måste göras och söndag är en perfekt städar dag.

God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Elin

Linda Lovelace "skärseld" den kan jag rekommendera, handalr också om en porrstjärna :( den är riktigt gripande om du gillar verklighetsbaserade böcker??

2009-02-01 @ 22:20:13
URL: http://absenceloss.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0