Måndag - En fin dag

Det är som vår ute och jag gillar det. Jag har upptäckt att mina favoritårstider är höst och vår. Hösten är mysig eftersom att då blir allt så färgglatt och eftersom jag brukar se framemot vintern så tycker jag att det är mysigt att det kommer att bli vinter.

Våren är mysig för att då brukar jag vara less på vintern och sommaren är påväg och all snö börjar töa bort. Sen kommer värmen sakta men säkert.

Idag blev det en kort dag på skolan, det hade jag inte räknat med. Att sluta halv tolv istället för två var inte så dåligt. Så då hann jag fixa lite smågrejer. Har även varit på graven. Jag köpte en lykta och tulpaner som jag satte på graven. Det blev fint med lite färger. Känns så fridfullt att åka dit.

Ikväll blir det hockey:) Och eftersom Maria och Malin inte ska fara så fanns det två biljetter över. Då tänkte jag på Angelica, hon har ju för fasen inte varit på en enda match i swedbank. Så jag tyckte att det var dags :P Dom ska möta Timrå ikväll och jag hoppas att det blir ett hett derby där Modo kommer att ta storvinst, trepoängare och flytta upp till slutspelsplats.

Hejja modo!



Kommentarer
Postat av: sandra

jo tack det är kanoners här ^^

jag jobbar och står i, jobbar som personlig assistent 56%. bor i gullänget med kille och hund ^^

själv då?

2009-01-12 @ 17:06:09
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: sandra

jaså? se där :D går det bra då? är det kul?

ska plugga vidare till makeup-artist/hair stylist om nått år.. måste tjäna ihop lite pengar först.. det är ganska dyrt :P

2009-01-12 @ 17:53:05
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: Anna

Vart är den bilden tagen? Ser Tomas i bakgrunden :P haha

2009-01-12 @ 18:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0