Måndag - Ingen godis :(

Ååh vad jag är duktig, Jonas köpte en mega stor godis påse i helgen och jag åt inte EN ENDA! Det är applåder åt mig minsann. Jag har varit frestad många gånger men jag har låtit bli. Jag höll mig till mina morötter och gurka och dippa dom hehe.

Annars har denna dag varit lugn,har varit i skolan från morgon till klockan två. Har mest suttit och lyssna på lärarna och sett några filmer. Sen när jag kom hem gjorde jag någon enkel mat, sen har jag varit på areobics på skolan. Kärring gympa som jag kallar det ;) Men det var skönt att få röra på sig, men jag längtar till på onsdag då step upen sätter igång. Där blir man svettig om nåt!

Imorrn får jag hämta min mobil, det ser jag framemot :)

Kramhej!

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag tycker du är extremt duktig. Hur kan du låta bli att smaka en godis? Du kommer att tokäta sen! :-)

2009-01-20 @ 16:17:49
Postat av: angie

heeej kompis! hur ær læget? :) jag blir så glad av dina kommentarer på el bloggisch. så du har ingått i ett godisførbud? :) hur går det. uuusch jag ær hungrig. nu ska jag hem från bibblan :D

2009-01-21 @ 14:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0