Måndag - Maaaaaaaaat

Åh vad hungrig jag är, och trött. Jag har nyss diskat min del av disken, så nu håller Jonas på att laga mat. Visst är han duktig min älskling? Jag har hämtat mobilen idag också. Så den ligger på laddning och jag bara väntar på att den ska bli klar :) Jag handlade även en väska, det var välbehövligt.

När det gäller mitt godis ätande har jag fortfarande inte ätit en enda godis eller chips bit. Applåder till mig, ska dock skriva av ett kladdkake recept av elisabeth imorrn, men det räknas ju inte som godis? hehe Lite söt saker måste jag få i mig annars blir jag gaaaaalen. Och det vore ju inge bra.

Brynäs - Modo ikväll. Ja, hoppas dom vinner. Ska se den hos brorsan ikväll, jag skiter i aerobicsen ikväll och laddar för på onsdag istället. Känner mig riktigt trött idag också.

Nu ska jag kila, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0