Oh la la

Nämen,kolla på klockan :O Jag borde sova nu. Men men är man ledig så får man unna sig att vara vaken :) Vilken bra kväll det blev, modo vann och sverige gick till final. Inte dåligt alls hörreni. Imorrn ska jag Jonas Malin och David grilla och ha det mysigt. Vi ska även försöka komma på nån aktivitet ute. Det blev inget Bjästa för det skulle tydligen bli -18 grader ute. Känns inte så kul att frysa till is när man åker i backen,så det får bli en annan gång. Därför tänkte vi att det var mysiga att sitta vid elden.

Jag ska även träffa Anna imorrn på en fika, känns 150 miljoner år sen man träffa henne också. Ska även försöka klämma in att göra bort läxan imorrn. Har ju jobb måndag och tisdag så då får jag ta det imorrn istället. Så det kommer att bli en trevlig dag. Ska försöka kliva upp i tid imorrn så man inte sover bort hela dagen. Så typiskt mig nu när man varit ledig ett par dagar.

Känns förövrigt roligt att börja skolan på onsdag igen, så man får träffa alla.

Nu ska jag försöka äta nått och sen sova. God natt!



Jag och Malin på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0