Onsdag - Max

Idag blev det en väldig god lunch på max med Theresia och Eilsabeth :) Jag tyckte dock att det var lite snålt med pommes till min hamburgare, men jag får beställa en större nästa gång.

Nu är det iallafall bestämt att det inte blir någon Beyonce. Snacka om att vela hit och dit. Men så blir det. Och jag har förlikats med den tanken ett bra tag nu så jag har accepterat att det inte blir så. Hon kommer säkert till Sverige fler gånger. Plus att jag har ju sett henne en gång förut och den konsterten ÄGDE, med stora bokstäver.

Jag tänkte lägga in lite gamla bilder från när vi var i stockholm. Jag har 100 miljoner bilder från den helgen, men jag tar bara några enstaka. Men det var himla kul



Globen i egen hög person.



Linda, Anna och Ida. Dom står utanför globen och framför en JÄTTE coca cola ;).



I väntan på att showen ska börja. Folket börjar rulla in sakta men säkert. Jag kan lova er att det kändes som man satt i hundra timmar och vänta innan det skulle börja.



Vi alla fyra hade tagit med oss vita t-shirtar som vi skrev på. På framsidan hade vi skrivit "Örnsköldsvik sm guld 2007 the heart of hockey" ( dom hade nyss tagit sm guld då, och det var en gubbe på vandrarhemmet som fnäste åt oss när han läste vad som stod därfram heheheheheh) sedan på baksidan hade vi skrivit " Beyonce, B´day".



Linda och Anna skrev för fulla bullar.



Sen blev det ju såklart utgång i stockholm också!



Alla var vi nöjda och glada ;P


Kommentarer
Postat av: Mona

Fina bilder. Du e som en fotomodell! Om jag minns rätt så blev väl en tyvärr sjuk när ni var där? Kram syster!

2009-01-29 @ 09:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0