Onsdag - Ny målvakt

Det första jag läste när jag gick in på modos hemsida var att dom hade ett nyförvärv, målvakten Mike Morrison. Jag har en bra känsla i magen, han har spelat i tre NHL klubbar och verkar vara taggad för det här:) det låter bra. Ska bli spännande att se honom spela, han skulle se matchen imorgon, sen skulle han vara med att spela så fort som möjligt. Inte dåligt, hoppas det bli på lördag ;).

Idag har jag haft min första dag i skolan. Trodde att jag skulle börja tio, men jag började halv ett, SKÖNT. Men då fick vi sluta halv fyra istället för två, vilket ledde till att jag inte hann fika med Anna, Linda och Ida. Jag hann träffa dom en sväng iallafall... Men ändå. Det var synd, men det kommer fler gånger. Sen har vi varit och gratta Jonas syster Malin, som fyllde 26 igår. Det var trevligt.

Och nu sitter jag här vid datorn, ovanligt :P Jag kom på att jag inte har träffat mina syskon på länge. Tråkigt. Syster min har jag inte sett till på länge, jag måste åka och hälsa på henne någon dag. Vi ska äta middag hos mamma på lördag, så om inte annars så träffas vi ju då. Jag måste försöka värva henne att skaffa en blogg, så man får läsa vad hon har för sig på dagarna. Eller hur syrran? ;)

Sen måste jag åka på graven också. Har inte varit dit på länge nu. Har som inte haft tid. Sen vill jag åka när det är ljust på dagen, inte när det är mörkt. Det har blivit fint där nu men duvan på stenen. Jag vill ta kort på det, men det känns samtidigt lite konstigt. Men jaa, vi se hur jag gör. Saknar han som sagt och tänker på han minst en gång per dag. Jag drömmer mycket om honom, fast det är bra drömmar och det känns bra. Det är som man får se han igen.

Nu ska jag gå och koka ägg. Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0