Söndag - Deg dagen

Jag skrev ett inlägg igår men då vart det error och inlägget försvann, lite less jag blev. Men men jag får göra ett nytt försök.

Igår åt familjen mat hos mamma, Jonas jobbade så han kunde inte vara med :( Mamma hade gjort kött med potatisgratäng och sallad. Riktigt gott var det. Sen gick jag till Magnus och såg hockeyn, hela 2-7 till modo :D Härligt jobbat!! Jäkligt bra match var det! Sedan åkte jag in på olles en sväng.

Idag har jag mest bara tagit det lugnt. Har gjort bort läxan vi hade över dessa fyra dagars ledighet. Skönt, och imorrn är det hockey igen:) Då har man något att se framemot.

Jag tänkte sammanfatta mitt 2008 lite snabbt också. Jag har hittat ett sånt här lite töntigt frågegrejs,men det blev så mycket enklare att göra så än att skriva en lång löpande text.

År 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaa, jag ramlade i poolen på olearys, hela jag for under vattnet. Sen gjorde jag illa min arm så jag har ett stort fult ärr på armen, sen gick min mobil sönder hahaha

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, och har inga i år heller, tråkig som man är :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja........

5. Vilka länder besökte du?
Bulgarien

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Tid

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
14 oktober

8. Vad var din största framgång 2008?
Framgång och framgång, men jag började skola i höstas och det trodde jag inte att jag skulle göra så fort:)

9. Största misstaget?
Jag kan inte komma på något speciellt nu, men jag har gjort massor med misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara förkyld (peppar,peppar) och gjort illa armen hehe

11. Bästa köpet?
Bulgarienresan

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Nöjen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, när mamma vann 37 000 kr på travet och när Jonas hade köpt säsongskort på hockeyn åt mig,min underbara älskling!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Kylie Minogues låtar, var nämligen på hennes konsert i somras med mina syskon:)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte, bådeoch kanske


Kommentarer
Postat av: Jepppy

nu när du varit så cool och gjort såndär frågegrejs måste jag ju göra desamma :D jag kopierar dina frågor, hoppas det är okej. annars får du komma ner till uppsala och slå mig i magen. jag har en känslig mage så det gör nog extra ont på mig :D



pussis

2009-01-11 @ 21:35:21
URL: http://enorangegiraff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0