Söndag - Kebabrulle + VM final

Gårdagen var riktigt rolig måste jag säga. Matchen kan man ju säga vad man vill om.. Synd att Modo förlora...

Efter matchen for jag, Linn och Anna hem till Ida. Där satt vi och surra och surra och blev bara högljudare och högljudare haha. Sen for vi på Harrys där vi fick stå i kö typ 45 minuter och när vi väl hade lyckats komma fram så fick vi inte komma in för det var för fullsatt. Frusna som is begedde vi oss till statt och där fick vi komma in och tina upp oss. Jag träffade Jonas där också så det blev väldigt lyckat :D Jag hade riktigt roligt igår och hoppas att vi gör om det igen SNART.

Idag har det bara varit en slö dag. Jag har ätit en kebabrulle och Jonas en pizza. Sen har vi legat och tittat på VM finalen, Sverige leder nu med 3-1. Härligt. Jag måste och skriva ett arbete dataskrivet idag. Det är redan nedskrivet och klart ska bara skriva det på datorn. Sen hade jag tänkt att klämma in ett one tree hill avsnitt också.

Jag vill bara hälsa grattis till Malin som fyller 21 idag och Linda som fyller 21 imorgon. Hoppas ni får en kanon dag.


Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Mona

Lät som om ni hade kul igår!! Härligt. Kul tjejgäng ni verka ha. Kram

2009-01-25 @ 19:49:54
Postat av: Linn

Galen kväll!

Men kul var det. Så typiskt att vi stog i kö så länge, och ingen som nämnde att det var fullsatt.

Dåligt av vakterna! :-D

Sen så blir man irriterad då folk är som galna, vet inte hur många gånger jag höll på flyga över stängslet bara för alla skulle knuffas och trängas.



( å du, synd att ingen fick med mitt plattfall på film ) ha ha

2009-01-26 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0