Tisdag - Hejja Modo!

Härligt modo, dom vann en match till igår och det var inte en liten viktig match, det var en STOR viktig match. Det var så spännande på slutet att ojoj, var helt slut på när jag kom hem haha. Angelica tyckte det var en bra match, hon blev tillochmed rädd när alla vrålade när modo gjorde 1-0. Hon var inte riktigt med där tro ja :D Jag höll på skratta åt en timrå fan som satt en bit ifrån oss. Han blev så arg när modo gjorde 2-0 i powerplay att han stod och skrek och pekade finger ner mot bänken där modo satt. Sen såg jag inte till han nå mer, han blev nog inte så glad haha men det blev JAG :)

Starten på den här dagen var inte bra alls. Jag har inte sovit nå bra inatt, vaknat flera gånger. Det blir ju så vissa nätter. Jag sover alltid bra så det är inte så konstigt om man har en "vaken" natt nån gång. Jag är nog för utvilad tro ja :P Sen när jag väl hade somnat då när jag vaknade nästa gång var klockan 07.20. Det var bara att panik stiga upp göra iordning mig snabbt och fara iväg. Väl i stan skulle jag parkera på parkskolan. Stressad som jag va såg jag inte att dom hade inte hade sandat precis på parkeringen, så jag svängade in och pang  åjag var jag fast.Jag backade men jag gled bara. Eftersom att parkeringen lutade lite så gled jag ner i mot en liten snöhög dom hade skottat ihop. Och då var frågan: Hur fan skulle jag ta mig därifrån. Jag kunde inte backa, inte köra rakt fram och inte svänga...... Och klockan var 08.05, då hade jag alltså fem minuter att hinna till lektion. Tur hade jag när en gubbe dök upp och tryckte bilen och tillslut kom jag loss och for  och parkerade på en parkering som var sandad bredvid. Och jag hann lämpligt till lektion :) Så man kan säga att min dag inte har varit som vanligt. Jag kommer nog att sova gott inatt.

Nu sitter jag och väntar på top model och funderar på att koka ett ägg.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: n

Tja. Lät inte så kul med att halka omkring med bilen. Mardröm. Min arb.kamrat mötte en bil som voltade mot henne idag när hon skulle mot Nävertjäl. Inte så tyckt. Men gubben klara sig iaf. Ha det bra syster yster!!

2009-01-13 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0