Torsdag - Fortfarande ingen mobil

Jag var in på phonehouse idag och mobilen skulle komma med posten vid två tre och jag orkade inte stanna vänta på att hämta den så jag väntar tills på måndag. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Jag skrev aldrig något igår för jag hann aldrig, jag kom hem vid kvart över fyra sen var jag tvungen att laga mat och sen leta efter fakta till en uppgift på skolan. Sen hade jag step up kl sex, vilket är hur roligt som helst men man håller på att dö efter ett tag. Jag var alldeled knall röd i ansiktet och svetten bara rann hehe. Sen kom jag hem vid halv åtta och sen var det bara tv hela kvällen :) Made in sweden med idol jyrun är faktiskt ett riktigt bra program och tjejen som sjunger där, janet, fan vad hon sjunger bra! Hon är min nya idol ;P

Jonas ringde till mig imorse och sa att jag inte kunde använda bilen för det är punktering på höger fram däck... Jäkla bil, den ska bara jäklas. Men bilar är väl inte till för något annat.

Sen fick jag det klart för mig igår, det blir verkligen ingen Beyonce iår:-( Jag började nästan gråta när jag förstod hur läget låg till.... Men NÄSTA gång hon kommer ska jag fan åka och får jag ingen med mig ska jag åka själv!!!!

Nu ska jag gå, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Äh,skit i allihop och far dit själv då. Låter bra tycker jag. Hade gärna farit om jag hade haft råd!

2009-01-22 @ 20:56:49
Postat av: Mona

Varför blir det inge Beyonce? Det har varit mycket med bilen ett tag för er. Jobbigt när det jäklas!!

2009-01-22 @ 21:52:28
Postat av: Marina

Sitter just nu och lyssnar på beyonces halo.. underbar :)

2009-01-22 @ 23:04:43
URL: http://annalovisamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0