Måndag - AJ!

Åååh mitt skavsår jag har på hälen läker aldrig. När jag var ut förra helgen hade jag ett par klackskor, och när jag kom hem på kvällen mådde inte mina hälar bra. På högra hälen håller det på att läcka men vänstra vill inte. Aja, nån gång gör det väl det får vi hoppas. Jag har ont i den iallafall, drygers.

Idag har jag jobbat, slutade halv tio. Nu är jag så less att jag håller på att dö. Jonas har förmiddags och har gått och lagt sig. Jag tänkte trycka i mig några mackor innan jag hoppar i säng. Något ni ska prova är att rosta mackor sedan skär ner gurka och lägger på sedan aromat. MUMMA! Idas recept och det är kanon.

Som jag sa tidigare så trivs jag hur bra som helst i våran nya lägenhet och även Jonas. Jag ska knäppa kort i den någon dag så ni får se. Imorrn på min lediga dag tänkte jag gå ner på stan och kika efter några gardiner. Vi har fått upp alla gardinera utom i gästrummet eller vad man säger. Jag funderar på att köpa vita gardiner dit. Jag har även kollat på en blomma som eventuellt passar där.

Och snart börjar hockeyn!!! Jag gick in på modos hemsida och där stod kalendern för hockeyn denna säsong! Överlycklig blev jag och skrev upp i almenackan hur kommande säsong ser ut. 24 september är första matchen för modo, mot frölunda hemma. Det känns som att jag kommer att känna att varje match är typ livsviktig, fast det inte är så haha typiskt mig




Nu ska jag göra lite fika, vi ses hörrni!


Kommentarer
Postat av: Carina

Tur det finns hockeyn som ljusar upp den mörka årstiden.

Kram

2009-07-28 @ 11:33:22
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mona

Åh, säg inte hockey!! Jag tror jag måste kräkas........Längtar inte tills det börjar, men det är för att det är så himla mycket jobb för oss när hockeysäsongen börjar. Inte med Modo förstås, utan för ungdomarna....pust.....

2009-07-28 @ 14:19:52
Postat av: Mona

Snygg sida förresten!

2009-07-28 @ 14:20:50
Postat av: Maria

Fint du har fixat här! :) Härligt med hockeyn, har man något att se fram emot under hösten/vintern! :D

2009-07-28 @ 19:25:15
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0