Söndag - Blir galen!!

Ja jag har inte kunnat uppdatera mig så bra här på sistone för internet är alldeles stört. Man kan vara inne typ tre minuter sedan så funkar det inte. Jonas ska ringa Telia imorrn och få någon ordning på det. Sånt där kan göra mig så fruktansvärt förbannad...

Gårdagen var iallafall riktigt rolig. Jag Anna och Ida käkade mat här sedan for vi ut på Harrys. Jag har dock såna skavsår och ont i en fot. Enda negativa, annars var det riktigt roligt 

Jag och Jonas har sett filmen Bröllopsduellen. Jag trodde att den skulle vara mycket bättre. Den var inte speciellt rolig och förutsägbar.

Kl nio ska vi se verkligehetsfilmen om Anna Nicole Smith på femman, jag tycker verkligehetsfilmer är så bra!

För övrigt har jag och Jonas köpt lösviktsgodis för 130 spänn haha. Ha en bra kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Gottgrisar!

Håller med dig, är det något som får mig arg är det när datorn jävlas. Det är riktigt riktigt irriterande!!

Hälsa Jonas grattis i efterskott:) Kram

2009-07-19 @ 20:19:08
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mona

Jag skrev igår på din blogg men det kom aldrig fram ser jag nu.

Anna (N-H) hade träffat dig ute i lördags.

Jag skulle ha viljat stoppa handen i den godispåsen!!!!!!!!! Mums!

2009-07-20 @ 13:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0