Söndag - Hej mina vänner!

Hejsan allihopa, idag har jag jobbat kväll. Slutade halv tio så jag var hemma vid tio. Jonas hade donat och fixat en massa fint hemma så då blev jag lycklig när jag kom hem Han är bara för gullig min älskling.

Igår blev det en impulsgrej också. Jag började jobba kl 13 och slutade halv tio. Det var tänkt att jag skulle sova hos mamma tills idag, men Anna skickade ett sms till mig vid åtta på kvällen igår. Hon skrev att Jonas hade typ fest hemma hos oss och att hon skulle hit och att hon ville att jag skulle komma hem. Sugen blev jag och hörde men Anna.N om hon kunde hämta mig och skjutsa mig och det gjorde hon, väldigt snällt av henne. Så då blev det att gå ut på Harrys och riktigt roligt var det. Jag började ju ett idag så jag fick sova ut.

Nu har Jonas fixat ett annat modem till internet och det ser rätt så bra ut. Internet har funkat iallafall 10 minuter hehe


Lägger in en liten egobild och säger godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mona

EGO!!! hehehehe, riktigt söt som vanligt!

2009-07-27 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0