Måndag - Fullspäckad vecka!

Hej alla!

Denna vecka kommer att bli en fullspäckad vecka. Jag tror inte att jag haft så mycket planerat som jag har den här veckan. Jag ska dra den lite snabbt. Idag har jag jobbat från sju till kvart över fem. Sedan åkte Jonas och jag och handlade med hans mamma sen åkte vi hem gjorde mat och åt middag på balkongen. Riktigt mysigt faktisktBäst att njuta så mycket som möjligt av balkongen eftersom att vi inte har någon i våran nya lägenhet.

Imorrn blir det jobb från sju till fyra sedan åker jag och Jonas direkt till Salusand till brorsan och hans Anna-Maria( haha hans Anna-Maria)Vi stannar där tills på onsdag eftersom att jag är ledig onsdag. Från torsdag till söndag är det jobb som gäller och där ska jag även klämma in en flytt Aja, det ska bli kul att flytta.Jonas har ju semester så han får göra bort det mesta hehe.

Hamnfesten i helgen var riktigt rolig. Jag, Anna, Ida, Emma, Linda, David, Tommy osv satte oss på en filt på gräset vid hamnfesten och drack och åt lite gött. Riktigt trevligt var det. Jag tog faktiskt några bilder!


Fin utsikt!


Vi såg inte så mycket av hamnfesten, men vi hörde en massa. Tyckt!


Emma glassade bredvid mig hehe


Mums!


Ida!


Anna!


Ida, David,Tommy





Vi såg när Kim uppträdde


Fredrik Birging och Gert Fylking surrade


Jag och Linda


Snyggingar!

Tack för mig, ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Mona

Fina, somriga bilder. Ja du, du kanske egentligen inte har tid att jobba den här veckan? Jag håller oxå på att flytta, men det är på jobbet. Vi byter lokal just nu.

Kram!

2009-06-30 @ 13:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0