Måndag - Hemma igen :-)

Hejsan alla glada!!

Igår vid tolv på natten var jag och Jonas hemma i lägenheten och ett kallt och regnigt sverige... Tråkigt. Det har varit riktigt bra i Egypten, vi har solat bada och bara haft det skönt. Jag och Jonas var på en helkropps massage, det var rätt så skönt. Sen var vi på aqua park, med en massa vattenrutchkanor och jag åkte alla utom en David åkte den jag inte åkte och han skrek typ: Helveteeeeeeeeee Jooooooonnnnnnaaaaaass. Så Jonas vågade inte åka den heller haha.

Sen har vi varit ut på en båttur och snorkla. Vi såg riktigt coola fiskar. Sen åkte vi iväg med båten på ett ställe där det var delfiner och dom var riktigt nära båten så det var hur mäktigt som helst!!

Den har varit en riktigt bra och skön vecka, jag ska lägga in bilder också men det blir nog ikväll eller imorgon. Har nämligen en massa tvätt nu och plus att jag känner lite panik för vi flyttar om två veckor Utan soffa är vi så just nu, så nu sitter vi på Jonas tv spelsstolar. Gamla soffan har Jonas brorsa fått tagit till sin fest på midsommar, så vi måste köpa en ny soffa. Vi hade ändå tänkt köpa en ny så det var perfekt att han tog den.

Tack Malin och David och även min älskade Jonas för en rolig resa och det måste göras om 

Nu måste jag fixa lite grejer, see you later!

Kommentarer
Postat av: Mona

Oh, vad jag längtar extra till våran resa nu. Roligt att göra sådana där grejer som ni gjort. Sett delfiner och sånt.

2009-06-15 @ 11:50:20
Postat av: Mona

Det tänkte jag med. Att du skulle ha följt med som smakråd! :)

2009-06-15 @ 13:43:35
Postat av: Carina

Välkommen hem! Ni verkar ha haft det underbart. Sånt där lever man länge på. Vi ses snart.

2009-06-15 @ 19:34:37
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0