Söndag - Grattis mamma!!

Jag har inte skrivit på ett tag. Jag har fullt upp och har inte hunnit. Midsommarafton var kanon. Var som sagt hos Krille och det  blev jäkligt lyckat. 140 st var tydligen där och det var den roligaste festen på länge. Jag har även bilder därifrån som jag ska lägga upp nån gång i framtiden hehe.

Igår åkte vi till Malin och käkade grillat och spelade kubb. Trevligt och gott. Och idag har jag jobbat sju till kvart över fem. Sen åkte jag och Jonas och grattade min underbara mamma som fyller 61 år idag. Grattis, du är bäst! Sedan for jag och Jonas hem och har donat i lägenheten hela kvällen. Även Jonas mamma var här och hjälpte till att täcka alla hål i väggen. TACK! Så nu börjar vi komma igång lite, känns skönt!

Jag ska lägga in bilder från Egypten men ni får ha lite tålamod, har inte funnits så mycket tid om jag ska vara ärlig. Men snart är jag ledig och då skajag minsann hitta lite tid.


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0