Fredag - Biljetterna har kommit!

Det känns att London börjar närma sig nu. Jonas telefon ringde imorse vid nio tiden. Då var det postgubben som sa att det var ett paket till oss på posten och frågade Jonas vilken tid han skulle komma. Jonas sa innan elva för han ska fara och jobba. Vid halv elva ringer det på dörren så Jonas går och öppnar. Han kommer tillbaka med ett väldigt platt paket. Vi river upp det och där är Metallica biljetterna :D Jag har varit lite nervös på nu på sistone att det skulle bli nå fel och att vi inte får några biljetter. Men nu är dom här och jag är taggad mer än någonsin :)

Idag är jag ledig som sagt. Jag har tvätt tid mellan 12-17. Vi har inte så mycket tvätt den här gången, vilket är skönt eftersom att jag tvättar lakanen idag. Sen hade jag tänkt snabb dammsuga och städa bort lite från vardagsrumsbordet. Jag fattar inte att det alltid blir så mycket grejer där.

Jag hoppas att David och Malin kommer på fika ikväll efter Jonas kommer hem ifrån jobbet. Det skulle vara roligt.

Imorrn firar jag och Jonas 7 år tillsammans :) vi hade tänkt äta på någon restaurang i stan. Vi få se vilken det blir. Det ser jag framemot:)

Nu ska jag gå!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ni borde äta på public, det sägs att dem har bra mat där, och spännande mat. Trevlig helg!

2009-03-06 @ 18:11:50
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Mona

Tja! 11 besökare, ökade tack vare dig!! Hihihihaha. Grattis grattis till eran dag!!

2009-03-06 @ 18:59:14
Postat av: Mona

Det ökar, 12 idag! Nu blir ju kraven högre på en roligare blogg!! :-)

2009-03-06 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0