Lördag - 7 år!!! :D



Idag har vi varit tillsammans i 7 år. Herregud vad tiden har gått snabbt :) Jag älskar han lika mycket fortfarande och jag vet att han är den rätta. Idag hade vi tänkt äta på någon restaurang i stan som sagt. Antingen blir det public eller den här kina restaurangen. Vi få se vad vi bestämmer oss för. Vi ska först åka och gratta Jonas farmors syster som fyllde år igår. Sen har vi bestämt att det inte blir någon dator eller tv idag. Vi ska bara ägna oss åt varandra. Mysigt :)

Drömde för övrigt att syrran var gravid inatt. Hon hade en jätte stor mage och jag var nästan lite sur att hon var gravid och inte jag, när det är min tur egentligen typ. Hahaha vad konstigt man kan drömma. Jag drömde också att en arbetskamrat var gravid. Kanske man är sugen på en liten människa? Men det får komma senare, det går inte nu.

Ha en bra dag, för det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Som tur är så är jag inte gravid!! :-) hehehe

2009-03-07 @ 14:07:29
Postat av: Maria

Grattis! :)

2009-03-07 @ 17:04:30
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilket sött par ni är. Kram till er och ha en jätte trevlig kväll.

2009-03-07 @ 20:03:00
URL: http://www.cinacarina.blogspot.com
Postat av: JP

Du är häftig och 7 år låter som mer än jag kommer att genomgå tillsammans med en annan människa, någonsin. haha :D

2009-03-07 @ 21:23:34
URL: http://enorangegiraff.blogspot.com
Postat av: Ida

Grattis gumman. hoppas ni haft och har en helt underbar dag/kväll !

2009-03-07 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0